Pozycjonowanie Stron Internetowych

Bądź widoczny w sieci

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Skuteczne pozycjonowanie stron www

Prowadzenie biznesu w obecnych czasach wymaga kompleksowych działań by zapewnić mu rozwój i zyski. Liczy się nie tylko jakość oferowanych usług czy towarów, ale również odpowiednie budowanie wizerunku marki oraz jej wieloaspektowe promowanie. Każda więc firma niezależnie od swojej specyfiki i branży powinna zaznaczyć swoją obecność w wirtualnym świecie poprzez posiadanie swojej strony internetowej, która właściwie pozycjonowana będzie jej przynosiła wymierne zyski.

Skuteczne pozycjonowanie jest doskonałą formą budowania wizerunku firmy, a także jej promowania i pozyskiwania klientów. W dobie Internetu niemal każdy szuka w sieci towarów i usług. Podczas ich wyboru sugeruje się najczęściej rankingiem wyszukiwarki Google, odwiedzając serwisy pojawiające się na szczycie jej listy wyników wyszukiwania. Z kolei profesjonalne pozycjonowanie stron www czy sklepów internetowych zapewnia im wysoką pozycją na tej liście, co pozwala zwiększyć widoczność marki na rynku podnosząc jej prestiż, a także wzbudzić zaufanie wśród jej konsumentów.

Trzeba jednak podkreślić, że na efektywność pozycjonowania wpływa profesjonalizm działań podejmowanych w tym obszarze. Skuteczne pozycjonowanie musi opierać się na właściwej strategii dostosowanej do specyfiki i oczekiwań firmy, poprzedzonej odpowiednio przeprowadzonym audycie. Pozycjonowanie stron www to kompleksowe i długoterminowe działania, które warto zlecić specjalistom by skutecznie realizować cele przyjętej przez firmę strategii marketingowej.

reklama internetowa dla firm

audyt i optymalizacja
Twojej strony internetowej

promocja firmy

Link building do
strony internetowej

agencja interaktywna

atrakcyjne i unikalne treści
na strony www

Jak to robimy?

Pozycjonowanie i SEO – skuteczna reklama dla Twojej firmy

Przede wszystkim nie boimy się wyzwań, bo bazujemy na osobach kreatywnych i specjalizujących się w pozycjonowaniu serwisów internetowych. Ich bogate doświadczenie, wiedza i doskonałe wyczucie rynku przekłada się na skuteczność ich działań. Nasza Agencja SEO kieruje swoją ofertę nie tylko do Klientów z Krakowa, ale również z całej Polski gwarantując skuteczność swoich działań.

Wiemy jak dużą moc ma promocja marki w Internecie i dokładamy wszelkich starań, aby pozycjonowane przez nas serwisy efektywnie realizowały cele strategii marketingowej danej firmy. Oferujemy profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych zarówno małym firmom, działającym jedynie na rynku lokalnym, jak i dużym o ogólnokrajowym zasięgu, bądź tym, które chcą podbić zagraniczne rynki.

Pozycjonowanie stron internetowych realizowane przez naszą Agencję SEO obejmuje kompleksowe działania, jak:

marketing internetowy dla firm

OPTYMALIZACJA STRON I SKLEPÓW

agencja reklamowa kraków

AUDYTY SEO

reklama internetowa

ANALIZA PROFILU LINKÓW

reklama

OPRACOWANIE STRATEGII SEO

content marketing

OPTYMALIZACJA ŚCIEŻEK ZAKUPOWYCH

Co zyskasz?

Profesjonalne pozycjonowanie strony to sukces dla firmy

W obecnych czasach stwierdzenie, że reklama jest dźwignią handlu zyskuje na sile. Szeroko pojęta promocja może zdziałać cuda i zapewnić firmie spektakularny sukces. Serwisy internetowe są doskonałym narzędziem reklamy, pod warunkiem że są odpowiednio pozycjonowane. Skuteczne działania w tym zakresie przynoszą firmom szereg wymiernych korzyści takich, jak:

  • podnoszą jej prestiż;
  • pozytywnie wpływają na budowanie jej wizerunku;
  • budują zaufanie wśród konsumentów;
  • zwiększają rozpoznawalność marki – doskonała promocja na szeroką skalę;
  • zapewniają dotarcie do szerszego kręgu potencjalnych klientów;
  • zwiększają wartościowy ruch na stronie czy w sklepie internetowym;
  • realizują cele przyjętej strategii marketingowej.

Jak pozycjonowanie wpływa na rozwój firmy

Pozycjonowanie stron internetowych przyczynia się więc do rozwoju danej firmy, zapewniając jej tym samym coraz większe zyski. Warto jednak podkreślić, że działania w zakresie pozycjonowania strony www muszą być przeprowadzane w sposób rzetelny i profesjonalny by przynieść zamierzony efekt. W przeciwnym wypadku nie będą skuteczne, a nawet mogą zaszkodzić marce.

Zlecając naszej Agencji SEO pozycjonowanie stron www ma się gwarancję 100% satysfakcji ze skuteczności naszych działań. Stawiamy na profesjonalizm na każdym etapie naszej współpracy z Klientem by miał pewność, że inwestowane przez niego pieniądze są odpowiednio wykorzystywane. Chętnie też dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem zapewniając naszym Klientom fachowe wsparcie i doradztwo.

Reklama firmy w internecie

WZROST RUCHU

Zainteresowanie konsumentów daną marką jest warunkowane nie tylko jakością oferowanych przez nią usług i towarów, ale także sposobem ich prezentacji i promocji. Optymalizacja stron www przeprowadzona w ramach działań pozycjonowania zwiększa atrakcyjność serwisów internetowych pod względem wizualnym i merytorycznym, docierając do szerokiego kręgu ich odbiorców. Wiemy co zrobić by wzbudzić zainteresowanie marką wśród jej konsumentów i zwiększyć wartościowy ruch na stronie, który przyniesie firmie zyski.

 

 

Google ads

WZROST SPRZEDAŻY I ZAPYTAŃ

Rzetelnie przeprowadzone pozycjonowanie stron www sprawia, że zwiększa się na nich wartościowy ruch i zainteresowanie ofertą, co z kolei przekłada się na wzrost sprzedaży i zapytań. Potwierdzają to nasze analizy i raporty towarzyszące naszym działaniom z zakresu pozycjonowania serwisów. Dzięki posiadanej wiedzy i długoletnim doświadczeniu wiemy jak zwiększyć atrakcyjność opisów oferty by wzbudzały one zainteresowanie i trafiały do jej potencjalnych odbiorców, generując większą sprzedaż.

Google adwords

ROZPOZNAWALNOŚĆ MARKI

Pozycjonowanie stron www obejmuje szeroko pojęte działania SEO, zwiększające między innymi rozpoznawalność danej firmy. Wysoka pozycja strony www na liście wyników wyszukiwania Google zwiększa prestiż marki oraz jest jej doskonałą promocją o szerokim zasięgu, docierającą do dużej liczby jej konsumentów oraz wzbudzająca w nich zaufanie, skłaniając tym samym do skorzystania z jej oferty. Nasze działania skutecznie budują wizerunek firmy, zapewniają jej lepszą rozpoznawalność zwiększającą jej zyski.

Pozycjonowanie stron skuteczną promocją marki i sposobem na pokonanie konkurencji

Odpowiednio zaplanowana i przeprowadzona kampanii marketingowa zapewnia firmie doskonałą promocją sprzyjającą jej rozwój i generującą wymierne zyski. Jednym z bardzo skutecznych jej narzędzi jest firmowa strona internetowa, która będąc profesjonalnie pozycjonowana wpływa na pozytywne budowanie wizerunku marki i pozwala pokonać konkurencję.

Pozycjonowanie sklepów internetowych i strony www – dlaczego takie ważne?

Najprościej ujmując pozycjonowanie serwisów internetowych obejmuje szeroko pojęte działania SEO, których celem jest zapewnienie im wysokiej pozycji na liście wyników wyszukiwania w Google. Jest ona niezwykle ważna dla firm chcących odnieść sukces i poszerzać grono swoich klientów czy partnerów biznesowych. Dlaczego? Wynika to faktu, że wciąż rośnie liczba osób szukających w Internecie (za pomocą wyszukiwarki Google) różnego typu usług i towarów, które odwiedzają jedynie strony znajdujące się na szczycie owej listy. Poza tym firma znajdująca się wysoko w rankingu Google jest utożsamiana z profesjonalizmem i budzi zaufanie wśród konsumentów.

Pozycjonowanie stron www – na czym polega?

Rzetelność i kompleksowość działań wykonywanych w ramach pozycjonowania sprawia, że strona czy sklep jest atrakcyjna wizualnie i merytorycznie dla swoich użytkowników oraz robotów Google, które je wysoko indeksują. Jednak warto podkreślić, że aby pozycjonowanie sklepów internetowych czy też stron www przyniosło zamierzony cel musi obejmować szereg działań SEO optymalizujących stronę pod względem jej struktury i treści, zwracających szczególną uwagę na:

– przyjazne URL;
– edytowanie Metatagów;
– odpowiednią ilość tekstu na stronie nasyconego właściwie dobranymi słowami kluczowymi;
– właściwe formatowanie treści na stronie zapewniające jej czytelność a także prędkość ładowania nie tylko na urządzeniach stacjonarnych, ale także mobilnych (np. smartfonach, tabletach);
– merytoryczne opisy produktów, oferty.

Ponadto wszystkie działania SEO powinny opierać się na odpowiednio przygotowanej strategii dostosowanej do określonej firmy – jej specyfiki i oczekiwań. Wówczas są efektywne i skutecznie budują wizerunek firmy podnosząc jej prestiż, co sprzyja jej promocji i pozwala szybko pokonać konkurencję.

Profesjonalne pozycjonowanie strony – mnogość korzyści

Warto zaznaczyć, że na skuteczność działań SEO wpływa profesjonalizm ich wykonywania. W związku z czym pozycjonowanie serwisów internetowych warto zlecać firmom specjalizującym się w tym zakresie.

Rzetelne i dostosowane do specyfiki firmy pozycjonowanie jej strony czy sklepu internetowego przynosi jej szereg wymiernych korzyści:
– buduje wizerunek marki i zwiększa jej prestiż oraz zaufanie konsumentów;
– jest niezwykle skuteczną reklamą o szerokim zakresie;
– zwiększa widoczność marki na rynku;
– zapewnia firmie rozwój i generuje większe zyski (wzrost sprzedaży i zwiększenie bazy klientów).

Ponadto profesjonalne pozycjonowanie dostarcza firmom cennych informacji dotyczących zachowań i potrzeb swoich konsumentów, niezwykle ważnych podczas przygotowywaniu swojej oferty.

Co wpływa na koszt pozycjonowania

Konkurencyjność fraz

Czym więcej firm pozycjonuje swoje strony pod danymi frazami tym trudniej wybić kolejną stronę w wynikach wyszukiwania na wysokie pozycje. Jest to zrozumiałe i logiczne. Jest to jeden z głównych czynników wpływających na koszt pozycjonowania. Podobnie sytuacja wygląda w reklamach Google Ads, czym bardziej konkurencyjna fraza, czym więcej firm chce się pod nią promować tym cena za kliknięcie jest wyższa. Czy zawsze trzeba wybierać bardzo konkurencyjne frazy? Tu nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jeśli twoja strona istnieje od miesiąca to lepiej takie frazy odpuścić ale jeżeli istnieje od 12 lat, to jak najbardziej można powalczyć o takie frazy. Czy jest opłacalne wybieranie słów kluczowych bardzo konkurencyjnych? I tu również uważam, że „to zależy”. Po pierwsze będąc ponad 20 lat w branży SEO widzieliśmy sytuacje kiedy fraza o bardzo dużej konkurencyjności przyniosła ogromny ruch na stronie, ale nie generowała sprzedaży. Wyszukując tę frazę osoby szukały informacji ale nie były jeszcze na etapie zakupu tego produktu. Po drugie duży ruch wymusił przejście na hosting dedykowany, którego koszt miesięczny był znaczny. Z naszego doświadczenia rekomendujemy przeprowadzenie testowej kampanii Google Ads, która pozwoli nam optymalnie dobrać, konwertujące frazy kluczowe do pozycjonowania.

Wiek i historia domeny

Jak już wspomnieliśmy przy konkurencyjności fraz, łatwiej wypozycjonować starszą domenę niż całkiem nową. Duże znaczenie ma także historia domeny i jej wcześniejszego pozycjonowania, tudzież depozycjonowania przez konkurencję albo słabego pozycjonera. Starsze domeny wymuszają dogłębną analizę linków ewentualną reakcję na niechciane linki. Może się zdarzyć, że niektórych sytuacji nie przewidzimy, np. Filtrów algorytmicznych, nakładanych na domenę automatycznie, których nie widać w Google Search Console. Narzędzia dla Webmasterów czyli obecne Serach Console pokazuje jedynie filtry nakładane ręcznie przez pracownika Google. Wówczas pozostaje włożyć dużo pracy w wyprowadzenie domeny do punktu, w którym odzyska zaufanie w „oczach” wyszukiwarki Google albo wymiana domeny na nową. Reasumując historia domeny czyli jej reputacja ma duże znaczenie i decyduje czy uda się osiągnąć efekt przy bardzo konkurencyjnych frazach, czy lepiej skupić się na słowach kluczowych z długiego ogona.

Jakość strony

Przez „Jakość strony” rozumiemy kilka rzeczy. Między innymi przyjazność i aktualność oprogramowania na jakim jest postawiony serwis. Kolejną rzeczą jest jakość i ilość tekstów na stronie. Jeśli strona ma bardzo rozbudowaną ofertę, ale oferta ta nie jest odpowiednio opisana, wówczas musimy zwiększyć ilość tekstów ją opisujących. Przykładem może być sklep internetowy, który nie ma opisanych kategorii produktów ani samych produktów. Zwiększenie ilości tekstów jest  dobre zarówno dla potencjalnych klientów, którzy znajdą na Twojej stronie odpowiedzi na swoje pytania oraz dla robotów wyszukiwania, które znajdą na stronie odpowiednie słowa kluczowe. Będąc przy jakości tekstów należy wspomnieć o duplikacie treści (duplicate content). Jako przykład może nam posłużyć znowu sklep internetowy z opisami produktów skopiowanymi od producenta tychże produktów. Duplikaty treści są niebezpieczne zarówno w obrębie strony jak i na zewnątrz. Ważnym aspektem przy „Jakości strony” są użyte na niej zdjęcia i grafiki. Tutaj znaczeni ma zarówno ich rozmiar, nazwa jak i optymalizacja.

Najczęściej zadawane pytania na temat pozycjonowania stron

Czy pozycjonowanie jest skuteczne?

Pozycjonowanie strony internetowej jest skuteczne jeśli jest przeprowadzone profesjonalnie. Na jego skuteczność składa się optymalizacja strony www, odpowiedni dobór fraz kluczowych, treści na stronie w odpowiedniej ilości oraz link building.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Cena za pozycjonowanie strony ustalana jest indywidualnie, ponieważ każda strona internetowa i każda branża jest inna. Skontaktuj się z nami, podaj adres Twojej strony www i dowiedz się jakie są koszty pozycjonowania.

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne skierowane jest do firm o zasięgu lokalnym tzn. świadczących swoje usługi w obrębie miasta, województwa lub dzielnicy. Wykorzystujemy wówczas frazy z dodatkiem miasta np. "restauracja Kraków". Ważnym aspektem w pozycjonowaniu lokalnym jest pozycjonowanie w Mapach Google.

Jak samemu pozycjonować stronę?

Jeśli chcesz samodzielnie pozycjonować Twoją stronę internetową powinieneś zacząć od przeczytania naszych porad w Bazie Wiedzy lub wziąć udział w szkoleniu SEO. Z naszych porad dowiesz się jak zoptymalizować stronę, jak dobrać frazy kluczowe do pozycjonowania i jak je wykorzystać w przygotowywanych treściach. Dowiedz się również jak bezpiecznie linkować stronę.

Ile trwa wypozycjonowanie strony?

Czas do osiągnięcia wysokich pozycji w wyszukiwarce Google zależy od konkurencyjności wybranych fraz kluczowych. Czasami jest to kilka tygodni, czasami na efekty przy bardzo konkurencyjnych frazach trzeba poczekać kilka miesięcy.

Jak pozycjonować bloga?

Pozycjonowanie bloga nie różni się od pozycjonowania tradycyjnej strony internetowej. Również warto zwrócić uwagę na optymalizację bloga, dobór fraz kluczowych na etapie tworzenia wpisów, optymalizację zdjęć i grafik.

 

 

 

Dlaczego my?

Agencja SEO – Oxide Kraków

0
lat doświadczenia w promocji
firm z sektora MSP
0
+
promowanych
przedsiębiorstw
0
+
promowanych
produktów i usług

bezpieczeństwo
koncentrujemy się na celu i bezpieczeństwie

indywidualne podejście
jesteśmy w stałym kontakcie, dopasowujemy się do Twoich potrzeb

jasne zasady
wiesz za co płacisz

Oxide Google partner

Wspieraliśmy

marketing i reklama

Chcesz wycenić pozycjonowanie strony internetowej?

Porozmawiajmy o szczegółach