Nazwa dla Twojej Firmy
Chwytliwe, unikatowe i oryginalne nazwy dla firmy
Stworzymy idealną nazwę Twojej marki.
Chwytliwe, unikatowe i oryginalne nazwy dla firmy
Stworzymy idealną nazwę Twojej marki.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Nie ulega wątpliwości, że nazwa dla firmy jest jednym z kluczowych etapów zakładania jakiejkolwiek działalności. Chwytliwe i unikatowe nazewnictwo będzie nie tylko doskonałym znakiem rozpoznawczym marki, ale również jej idealną reklamą. W związku z czym naming Twojej firmy warto zlecić naszym specjalistom w tej dziedzinie, którzy działają w sposób rzetelny i profesjonalny.
W Agencji Oxide cenimy sobie kreatywność oraz indywidualne podejście do naszych klientów, dlatego tworząc nazwę Twojej firmy uwzględnimy jej specyfikę i Twoje oczekiwania. Proces tworzenia nazwy dla firmy w Oxide obejmuje takie etapy, jak:
Zaufaj nam, a się nie zawiedziesz, ponieważ gwarantujemy Twojej firmie skuteczny naming. Działamy profesjonalnie i zapewniamy najwyższą jakość naszych usług. Zadbaj o odpowiednią nazwę dla Twojej firmy, dzięki której zyska dobry start i szybko podbije rynek pokonując konkurencję. Dobrze opracowany branding Twojej firmy to klucz do sukcesu i dynamicznego jej rozwoju.
analiza działalności,
produktów i usług firmy
audyt dostępności
nazwy i domeny
kilka propozycji
nazwy wraz z uzasadnieniem
Jak to robimy?
Zakładając firmę trzeba działać kompleksowo i profesjonalnie, aby odnieść sukces. Dlatego wiele działań związanych z funkcjonowaniem firmy lepiej zlecić specjalistom, by mieć gwarancję wysokiej jakości ich wykonania. Zadbaj o doskonałą nazwę dla Twojej marki i podejmij współpracę z Agencją Oxide.
Tworzenie nazwy firmy odbywa się u nas na wielu płaszczyznach z uwzględnieniem specyfiki Twojej firmy, założeń strategicznych marki i słownictwa wykorzystywanego w danej branży. Nasi kreatywni i lubiący wyzwania specjaliści od namingu z pewnością będą mieli dla Ciebie idealny pomysł na nazwę firmy. Opracują zestaw propozycji (minimum 3), a po zatwierdzeniu jednej z nich sprawdzą jej zgodność z przyjętą strategią oraz jej widoczność w wyszukiwarce Google. Oczywiście prawa autorskie do wybranej prze Ciebie nazwy zostaną Ci przekazane.
Z Oxide masz gwarancję najwyższej jakości usługi – nie czekaj i sprawdź nas. Działamy na jasnych zasadach bez ukrytych kosztów. Inwestuj w firmę rozsądnie z korzyścią dla niej.
analiza założeń
strategicznych marki
opracowanie zestawu
propozycji
sprawdzenie dostępności nazwy
w Urzędzie Patentowym
akceptacja wybranej
nazwy
analiza słownictwa
branżowego
audyt dostępności
domen
weryfikacja nazwy
ze strategią
przekazanie praw
autorskich
Co zyskasz?
Doskonale znamy współczesny rynek i stawiamy na innowacyjne rozwiązania, a profesjonalny naming to jedna z naszych specjalności. W naszej ofercie znajdziesz również również branding czyli loga dla firm oraz skuteczne strategie komunikacji marki. Zadbaj więc o nietuzinkową nazwę firmy i podbij rynek podejmując współpracę z Oxide. Dbamy o najwyższą jakość świadczonych przez nas usług, dostosowując je do indywidualnych potrzeb i oczekiwań naszych klientów.
Oryginalna i chwytliwa nazwa firmy powinna łatwo zapadać w pamięć i zwiększać rozpoznawalność marki, stanowiąc ważny element jej reklamy. Odpowiedni naming firmy przynosi jej szereg wymiernych korzyści, sprzyjając jej rozwojowi i generowaniu coraz większych zysków.
Zlecając naszej Agencji Oxide tworzenie nazwy Twojej firmy możesz liczyć na rzetelność naszych działań, bezpieczeństwo i jasne zasady. Zwykle proponujemy następujący model współpracy:
Jeśli zostanie dokonany wybór jednej z propozycji, to oczekujemy na wpłatę pozostałych 50% wynagrodzenia. Jeśli nie, to przygotowujemy kolejny zestaw propozycji nazwy i czekamy na decyzję – wybór jednej z opcji i wystawienie faktury na pozostałe 50% wynagrodzenia bądź zakończenie współpracy. W przypadku niezaakceptowania żadnej z naszych propozycji koszt usługi wynosi więc 50% stawki. Zaufało nam już wiele firm i śmiemy twierdzić, że Ty też się nie zawiedziesz.
Bezpieczeństwo
Koncentrujemy się na celu
i bezpieczeństwie
Indywidualne podejście
Jesteśmy w stałym kontakcie,
dopasowujemy się do Twoich potrzeb
Jasne zasady
Wiesz za co płacisz
Sukces każdej firmy zaczyna się od dobrej nazwy. Nazwa firmy pojawia się wszędzie — na papierze firmowym, w podpisie mejlowym i na dzwonku do drzwi, dlatego należy ją starannie dobrać. Nazwa firmy odzwierciedla pomysł na biznes i można ją wykorzystać do budowania wizerunku firmy. Tak jak nazwisko widnieje w akcie urodzenia, nazwa firmy jest wpisana do rejestru handlowego w momencie jej założenia. Trudno ocenić, jaka nazwa dla firmy jest dobra, a jaka jest zła. Niektóre firmy odniosły sukces pomimo nazw, które są trudno wymawialne. Nawet nazwa firmy „Apple” nie ma nic wspólnego z rzeczywistymi produktami, a jednak wciąż jest na ustach wszystkich. Niemniej jednak istnieją pewne procedury i narzędzia, które mogą pomóc w znalezieniu odpowiedniej nazwy. Kreatywność nie jest taka łatwa, a wybór nazwy to proces wieloetapowy.
Dobra nazwa dla firmy powinna być z pewnością wyjątkowa, krótka mająca pozytywny oddźwięk, łatwa do zapamiętania. Szczególnie kreatywne i zabawne nazwy firm pozostają dłużej w pamięci i przyciągają uwagę – ale należy być ostrożnym – nazwa powinna pasować do firmy i nie wyglądać śmiesznie. Należy również unikać dwuznaczności. Niedopuszczalne są określenia, które mogą wprowadzać w błąd.
Ponadto wybrana nazwa powinna być jak najłatwiejsza do wymówienia, również za granicą. Wielosylabowa polska nazwa może mieć sens, kiedy firma koncentruje się tylko na obszarze polskojęzycznym. Jednak przy ekspansji zagranicznej nazwa może stać się problemem i utrudnić rozwój firmy. Rozsądnie jest również niewiązanie nazwy z konkretnymi liniami produktowymi lub lokalizacją firmy, ponieważ zarówno zasięg, jak i lokalizacja z biegiem lat mogą się zmieniać.
Nazwy, które nie mają związku z produktem lub właścicielem, są szczególnie popularne w środowisku oprogramowania i start-upów. Dotyczy to zarówno firm, jak i produktów. Jednak oprócz dobrze funkcjonującego produktu lub usługi, musi być rozpoznawalna nazwa, a to wymaga dużo wysiłku marketingowego. Tym ważniejsze jest, aby nazwa była jak najbardziej chwytliwa i po prostu dobrze brzmiała. Typowe są krótkie nazwy z wieloma samogłoskami.
Wymyślne nazwy mają pewne zalety. Zazwyczaj nie są używane przez konkurencję, łatwiej je zarejestrować jako znak towarowy i mogą służyć świadomości marki. Przykładem może być „Zalando”. Jednak w przypadku nieznanych firm zawsze trzeba wyjaśnić, co tak naprawdę kryje się za nazwą. Ten problem nie występuje w przypadku nazw opisowych. Wymyślna nazwa może też dezorientować klientów.
Proces poszukiwania nazwy dla firmy może być albo szybki, bo masz spontaniczny, dobry pomysł, albo może być długotrwały. Ważne jest, aby móc używać nazwy, aby przekazać, o co chodzi w modelu biznesowym firmy lub móc ją połączyć ją z podstawową ideą koncepcji firmy. Te kwestie są często określone w biznesplanie i dlatego wskazane jest, aby ponownie go dokładnie przeanalizować, ponieważ często może to być pierwszy lub centralny punkt w znalezieniu nazwy dla firmy.
Znalezienie właściwej nazwy może często być frustrujące, ponieważ pomysły mogą całkowicie odpaść w procesie udoskonalania. W tym kontekście burza mózgów może pomóc w szybkim generowaniu nowych pomysłów, a tym samym dostarczyć ważnych impulsów. Burza mózgów lepiej sprawdza się w zespole, dlatego najlepiej przeprowadzić sesję z kolegami lub znajomymi.
Ogólnie rzecz biorąc, na nazwę firmy powinny wpłynąć takie czynniki jak lokalizacja, pomysł na biznes, otoczenie przedsiębiorczości czy potencjalni klienci.
Jeśli nazwa została już znaleziona, ważne jest, aby przeprowadzić dokładne testy. Późniejsza zmiana nazwy firmy jest trudna. Dlatego należy upewnić się, że wybrana nazwa dla firmy powinna być łatwa do zapamiętania, atrakcyjna i łatwa do wymówienia oraz powinna dobrze brzmieć. Ponadto należy wcześniej sprawdzić, czy odpowiednia domena jest dostępna dla żądanej nazwy firmy.
Jeśli wszystko inne zawiedzie, dostępna jest pomoc techniczna. Obecnie istnieje duża liczba generatorów nazw, które tworzą nowe i podobne kombinacje słów z kilku słów kluczowych. Do najpopularniejszych generatorów należą:
Najprostszą metodą znalezienia nazwy jest powiązanie z listą utworzoną dla wymienionych terminów. Kategorie te opisują, co jest szczególnie ważne w produkcie, firmie i klientach lub grupie docelowej, co je wyróżnia i co ich charakteryzuje. Łącząc słowa i stosując anglicyzmy, akronimy lub operacje na literach, można tworzyć nowe nazwy.
Oczywiście istnieją inne metody wyszukiwania nazwy, ale wszystkie opierają się na tej samej zasadzie. Firma lub produkt są jak najdokładniej scharakteryzowany za pomocą kluczowych terminów. Są one następnie wykorzystywane do wymyślania nowych propozycji nazw.
Zanim zdecydujesz się na nazwę, musisz sprawdzić, czy nazwa nie narusza praw do znaku towarowego i czy jest zgodna z prawem. Zarejestrowana firma musi zawsze zawierać odpowiednią formę prawną w nazwie firmy.
Znalezienie dobrej nazwy firmy jest jednym z najbardziej ekscytujących zadań, a także jednym z najważniejszych kamieni milowych w fazie start-upu. Ustalenie charakterystycznej i zapadającej w pamięć nazwy nie jest takie trudne, o ile zwraca się uwagę na kilka rzeczy. Warto wykorzystać swoją kreatywność lub zainspirować się klientami, konkretnymi miejscami lub partnerami biznesowymi.
Dlaczego my?
bezpieczeństwo
koncentrujemy się na celu i bezpieczeństwie
indywidualne podejście
jesteśmy w stałym kontakcie, dopasowujemy się do Twoich potrzeb
jasne zasady
wiesz za co płacisz
Wspieraliśmy
Porozmawiajmy o szczegółach