Regulamin
Usługi Wsparcia Technicznego
dla Stron WWW

  1. Postanowienia ogólne

Regulamin określa zasady świadczenia usługi wsparcia technicznego strony WWW [url strony] przez Brand New Brand Ltd. Usługa jest świadczona po podpisaniu umowy i opłaceniu faktury za usługę.

  1. Zakres wsparcia

W ramach usługi wsparcia technicznego oferujemy:

  • Monitoring dostępności strony 24/7
  • Usuwanie błędów
  • 2 kopie zapasowe miesięcznie
  • 2 aktualizacje strony internetowej miesięcznie
  • Zabezpieczenie strony miesięcznie
  • Aktualizacja zabezpieczeń
  • Usuwanie wirusów
  • Aktualizacje wtyczek i motywów
  • Naprawa błędów wynikających z użytkowania
  • Zmiana treści na stronie (podmiana grafiki / numeru telefonu / tekstu przycisku / nagłówka podstrony itp.)
  1. Usługi nieobjęte wsparciem

Wsparcie nie obejmuje:

  • Dodawania nowych treści (dodanie podstrony / sekcji / treści)
  1. Koszty obsługi technicznej

Koszty obsługi technicznej na 12 miesięcy wynoszą:

  • dla jednej strony: 2280 zł netto
  1. Czas realizacji prac technicznych
  1. Monitoring dostępności strony jest realizowany 24/7.
  2. Prace techniczne (oprócz monitoringu) są wykonywane w dniach roboczych (poniedziałek – piątek) między 8:00 a 16:00.
  3. W godzinach pracy realizujemy zaplanowane aktualizacje i prace objęte usługą. W przypadku innych problemów przyjmujemy zgłoszenia i planujemy prace związane z nimi zgodnie z bieżącym obłożeniem pracy, uwzględniając ich priorytet.
  1. Postanowienia końcowe

Regulamin obowiązuje od momentu zaksięgowania opłaty na koncie firmowym Brand New Brand Ltd.. Usługa jest świadczona przez okres od zaksięgowania wpłaty przez taki czas, na jaki został wykupiony abonament (12 lub 24 miesiące). Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Wszelkie zmiany będą komunikowane klientom i wchodzą w życie z dniem ich ogłoszenia.

Ostatnia aktualizacja: 19.07.2024 r.